Rekomendacje Prezesa UOKiK dotyczące oznaczania treści reklamowych przez influencerów w mediach społecznościowych powstałe w wyniku konsultacji branżowych, m.in. z przedstawicielami IAB Polska to dokument, na który czekali nie tylko sami influencerzy, reklamodawcy i agencje PR, ale również konsumenci. Rekomendacje dostępne są też w TEJ ZAKŁADCE
Publikacja miała swoją premierę pod koniec września 2022 i od razu wzbudziła duże zainteresowanie wśród odbiorców. Pojawiło się wiele komentarzy i pytań, które twórcy dokumentu będą omawiać podczas wydarzenia online.
Zapraszamy do obejrzenia nagrania IAB ExpertPanel: Rekomendacje Prezesa UOKiK dla influencerów. #OznaczamReklamy - webinaru z obszerną sesją Q&A, podczas której eksperci z UOKiK i IAB Polska odpowiadają na najważniejsze pytania dotyczące zagadnień zawartych w publikacji.
Wydarzenie objęte jest akredytacją DIMAQ. Posiadacze certyfikatów otrzymują za udział 2 punkty recertyfikacyjne.