przycisk przewiń do góry

Webinar z UOKiK 23 listopada 2023

UOKiK i IAB Polska zapraszają do obejrzenia nagrania webinaru poświęconego nagranego w rok po wprowadzeniu Rekomendacji dotyczących oznaczania treści reklamowych i tego, jak te regulacje wpłynęły przez ten czas na branżę influencer marktingu.Webinar odbył się 23 listopada 2023.

We wrześniu 2022 UOKiK we współpracy z IAB Polska opublikował ” Rekomendacje Prezesa UOKiK dotyczące oznaczania treści reklamowych przez influencerów w mediach społecznościowych”. Uruchomiliśmy także serwis InfluencerMarketing.org.pl, który zawiera wyjaśnienie najważniejszych zagdanień oraz odpowiedzi na najczęstsze pytania. Rekomendacje wywowały niemałe poruszenie w świecie influencerów. Jak wpłynęły na branżę przez ostatni rok?

Zapraszamy na webinar przygotowany przez Grupę Roboczą Influencer Marketing IAB Polska oraz UOKiK. Podczas wydarzenia nasi eksperci odpowiedzą na pytanie, co zmieniło się oraz jak wygląda influencer marketing w rok po wydaniu Rekomendacji.

Agenda

Prezentacja: Rok obowiązywania rekomendacji z perspektywy branży influencer marketingowej,
  • Joanna Rozbicka, Project Director, Fuse,
  • Marek Myślicki, Chief Growth Officer, stor9, szef Grupy Roboczej Influencer Marketing IAB Polska,
Prezentacja: Perspektywa UOKiK po roku od publikacji rekomendacji,
  • Krzysztof Lehmann, Zastępca Dyrektora, Delegatura UOKiK w Bydgoszczy,
Panel dyskusyjny,
    Moderator: Łukasz Kępiński, CEO, Tears of Joy, Zastępca Szefa Grupy Roboczej Influencer Marketing IAB Polska, Uczestnicy m.in.:,
  • Krzysztof Lehmann, Zastępca Dyrektora, Delegatura UOKiK w Bydgoszczy,
  • Katarzyna Kucisz-Rosłoń, Impact Manager, McDonald’s Polska,
  • Oliwia Bugała, infuencerka,
  • Kamil Komarzyniec, Brand Manager Durex, Reckitt Benckiser,
Sesja Q&A,

ikona